Metoda práce při vzdělávání

Koučováním připravíme účastníky

Abyste se mohl začít učit, musíte být správně naladěn. Zavřenými dveřmi nejde projít! Učební proces zahajujeme tím, že "otevřeme hlavy" účastníků koučováním ve skupině. Zahajeme skupinovým cvičením na dané téma. Každý účastník si téma "obtesá" svými slovy, poslechne si ostatní a uvědomí si tím i potřeby firmy.

Tak se ve skupině vytvoří vlastní popis tématu výcviku a vzniknou konkrétní zadání pro výcvik, kde účastníci převezmou (spolu)odpovědnost za jeho naplnění.


Téma přednáší autentický leader

Věříme, že inspirace je velmi účinná metoda rozvoje. Když vidíte a slyšíte někoho, kdo dané téma ve svém životě uchopil úspěšně, prošel si svojí cestou, často trnitou, stává se pro Vás důvěryhodným zdrojem.

Od takových profesionálů se necháte snadněji inspirovat, než od těch, kteří o daném tématu hovoří.


Praktický nácvik formou hry a soutěže

Naše výcviky většinou prokládáme zážitkovým programem - buďto sportovního nebo zábavného charakteru. Naše zkušenosti nám potvrdily, že když si dospělí "hrají", jsou autentičtí a snadněji se sebepoznávají a učí.

To, co o sobě objeví ve hře a soutěži, pak pomáháme přenést do pracovních situací i jinam.

Při "hře" / soutěži lidé snadněji spolupracují, komunikují, soutěží a navíc je to baví. 


Vedeme účastníky k vědomému učení se

Každý den výcviku končíme skupinovým koučováním zaměřeným na uvědomění si toho, CO se kdo naučil a z JAKÝCH situací. Zároveň identifikujeme další potřeby rozvoje účastníků.

V našich výcvicích se soustředíme na poznání toho, co funguje a že učit se můžeme z každé situace - z té veselé i z té těžké.